wtorek, 22 lipca 2014

ZIAJA Krem Maslo Kakaowe - Cera Normalna i Sucha


Kolejny produkt firmy Ziaja. Tym razem Krem Masło Kakaowe do cery normalnej i suchej. Niestety krem wzięłam przez pomyłkę i w ogóle nie nadaje się do mojej cery. Oczywiście na upartego czasem go używam =) No bo moja cera jest mieszana i jednocześnie bardzo wrażliwa. Więc po prostu czasem potrzebuje mega dawki nawilżenia.



Opis producenta:
Krem tłusty działanie: dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skore i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia.  Regularnie stosowany przywraca Skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Polecany również przed opalaniem także w solarium.

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum (Mineral Oli), Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Paraffin, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Sodium Chloride, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Sodium Benzoate,Parfum, Citric Acid.

Pojemność: 50ml

Moja opinia:
Przede wszystkim krem super pachnie, aż chce go się zjeść. Boooski. Zapach naprawdę jest cudowny. Dla mnie krem musi ładnie pachnieć, w końcu mam go pod noskiem jak go nakładam =). Mały minus za konsystęcję. Krem wg. mnie jest za gęsty i za tłusty. Ciężko się rozprowadza. Poza tym po aplikacji kremu  na mojej twarzy przez chwile jest biała maska. Niezbyt to mi się podoba. Plusem jest efekt nawilżenia. Krem jak już się wchłonie to efekt nawilżenia bardzo długo się utrzymuje. Więc warto się przemęczyć tą chwilę w trakcie aplikacji i chwilę po niej dla tego efektu. Poza tym krem poprawia koloryt skóry, łatwiej się opalamy na brąz. U mnie to działa. 
Porównując plusy i minusy kremu to jednak jestem na tak. Na pewno osobie ze skórą suchą krem ZIAJA Masło Kakaowe będzie lepiej pasował. 

Moja ocena: 4




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz