środa, 9 lipca 2014

Le Petit Marseillais - RekomendujTo #AmbasadorkaLPM


Dzisiaj otrzymałam paczkę z Rekomenduj.to dotyczącą kampanii Le Petit Marseillais. Paczuszka jest ślicznie zapakowana niczym prezent.




 A w środku znajduje się
dla mnie:
- Mleczko MIGDAŁOWE do ciała do skóry suchej 
- Kremowy żel pod prysznic KWIAT POMARAŃCZY
- List
- Przewodnik po kampanii
Do rozdania:
- 20 saszetek z próbkami mleczka MIGDAŁOWEGO do ciała
- 20 saszetek z próbkami żelu pod prysznic KWIAT POMARAŃCZY

Na chwilę obecną mogę powiedzieć że mleczko
bosko pachnie. Słodkie migdały doskonale przypadły mi do gustu.
Natomiast po żelu pod prysznic spodziewałam się troszkę innego zapachu. Takiego mega cytrusowego. Jednak Kwiat Pomarańczy pachnie równie słodko mleczko.
A oto zdjęcia paczki :)







NEWS:
1. Streetcom - szykują się nowe kampanie. Ja osobiście dostałam ankietę i grafikę dotyczącą UROGINEintima. #kampaniaUROGINEintima

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz