poniedziałek, 28 lipca 2014

Avon Advance Techniques Maska do wlosow.

Chcę Wam dziś przedstawić opinię, a raczej wielkie rozczarowanie dotyczące Maseczki do włosów firmy AVON.
Opis producenta:
Maseczka z olejkiem arganowym do każdego rodzaju włosów. Intensywnie działająca maseczka nadaje włosom miękkość i zdrowy blask. Zawiera olejek arganowy, prowitaminę B5 i witaminę E. Pomaga chronić i wzmacniać włosy, nawilża je od nasady aż po same końce.
150ml
Nałożyć na mokre włosy. Zostawić na 5 minut a następnie spłukać. Układać jak zwykle.





Skład:
Aqua,Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dimethicone, Parfum, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Methylparaben, Panthenol, Disodium Edta, Hydrogenated Castrol Oli/Sebacic Acid Copolymer, Vinyl Dimethicone/Lauryl Dimethicone Crosspolymer, Wheat Amino Acids, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenyl Ethylether, Phytantriol, Glycolic Acid, Tocopheryl Acetate, Amyl Cinnamal, Butphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene.


Moja opinia:
Opakowanie maseczki jest ok. Zwykła miękka tubka którą można postawić na zatyczce. To plus bo maseczka spływa fajnie do nakrętki i można ją wykorzystać do końca.
Jeśli chodzi o konsystencje również plusik bo jest fajna gęsta. Nie spływa z rąk ani z włosów po nałożeniu.
Jeśli chodzi o działanie to bardzo się rozczarowałam. Fakt faktem nawilża włosy ale bez rewelacji. Taki sam efekt nawilżenia mam po zwykłej odżywce do włosów. A po maseczce z olejkiem arganowym spodziewałam się po prostu lepszego efektu. A tutaj nic.
Szczerze mówiąc nie wydam drugi raz pieniędzy na tą maseczkę. Nie opłaca się.

Moja ocena: 3

News:

1. streetcom - dostałam się do kampanii UROGINEintima. Właśnie przed chwilą kurier przekazał mi paczkę. Jak już się ogarnę przedstawię Wam zawartość paczuszki. #KampaniaUROGINEintima


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz