piątek, 11 lipca 2014

Always - Klub Recenzentki

Dzisiaj niespodziewane dostałam paczkę z klubu recenzentki z podpaskami always. Fakt faktem zgłaszałam się do testowania. Ale nie zostałam w żaden sposób po informowana o zakwalifikowaniu mnie. Mimo wszystko bardzo lubię niespodzianki i ta była bardzo milusi.



Ale wrócę do tematu w paczce było:


1 opakowanie podpasek always ultra normal plus -> pomarańczowe1 opakowanie podpasek always ultra night -> ciemno-niebieskie
1 ulotka  - troszkę się pogniotła w paczce
1 mini reklamóweczka always z naklejka klub recenzentki


Niedługo napisze recenzje podpasek always. Oczywiście po ich wypróbowaniu.
Trzymajcie się cieplutko i oby pogoda dopisywała. Całusy...





1 komentarz:

  1. też wczoraj dostałam ;D
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń