czwartek, 24 lipca 2014

Wafle ryżowe RIZO&GO - GoodFood

Dzisiaj chcę Wam za prezentować pewną smaczną nowość. Chodzi o wafle ryżowe Rizo&Go firmy GoodFood o dwóch wspaniałych smakach: Chutney Mango i Brazilian Barbecue.
Wafle do przetestowania dostałam od firmy GoodFood w ramach konkursu dla blogerów ogłoszonego na fb. Dostałam się i wraz z innymi blogerami miałam za zadanie przetestować ich nowość. Stwierdzam że to zadanie było naprawdę przyjemnym doświadczeniem. Uwierzcie mi.... =)




Moje testowanie wafelków przeprowadziłam na sporej grupie znajomych i oczywiście domowników. Rizo&Go  to smakowe wafle ryżowe z kukurydzą. Jeno opakowanie zawiera 6  dużych, chrupiących wafelków.
Zacznę może od smaku łagodnego to jest od Chutney Mango =)
Skład: 
ryz brązowy 34%, ryz biały 25%, grys kukurydziany 25%, olej rzepakowy, cukier, naturalne aromaty, sól, laktoza, dekstroza, kminek, czosnek, przyprawy i zioła, barwniki: ekstrakt z papryki, E160c.


A teraz pikantny Brazilian Barbecue:
Skład:
ryz brązowy 34%, ryz biały 25%, grys kukurydziany 25%, olej rzepakowy, syrop glukozowy,  dekstroza, sól, naturalne aromaty (w tym dymu wędzarniczego), cukier, maltodekstryna, pieprz cayenne, cebula, pomidor.
Sam skład wafelków robi wrażenie! Jest na prawdę krótki.


Opinia moja i moich współtestujących:
Wafle są naprawdę smaczne, mega chrupiące. Opakowanie nie jest duże więc bez problemu można je wrzucić do torebki czy schowka w aucie. Warto je mieć przy sobie w ciągu dnia, bo gdy zgłodniejesz a jesteś zabiegany warto przekąsić wafla ryżowego Rizo&Go. Wafle są bardzo sycące i zapychają brzuszek. Świetnie nadają się na przekąskę między posiłkami. Jedynym minusem wafli jest to że najlepiej je zjeść tak do 6 godzin po otwarciu. Po tym czasie stają się mniej chrupiące... niestety. Fajnie by było jakby były jeszcze pakowane dodatkowo po 3 sztuki.
Smak Brazilian Barbecue  - ostry, wyrazisty, wyczuwalny pomidor i pieprz cayenne. Oczywiście smak to kwestia gustu. Dlatego jako fanka ostrych potraw stwierdzam że właśnie TEN smak bardziej przypadł mi do gustu. I szczerze mówiąc większaści osób z którymi zajadałam wafle.
Smak Chutney Mango - delikatny, łagodny, słodkawy. To wybór mojej córki. Na prawdę nie sądziłam że wafle ryżowe przypadną jej do gustu, a jednak zajada się nimi.
Tak więc wafle ryżowe Rizo&Go to smaczna, zdrowa i syta przekąska w ciągu dnia, dla dorosłych jak i również dla dzieci. Warto spróbować.. Osobiście bardzo polecam.

Smacznego chrupania waflów Rizo&Go. =))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz