piątek, 4 lipca 2014

Always - próbka

Hej :)
Wczoraj Pan Listonosz przyniósł mi przesyłkę ze strony everydayme. Na początku czerwca można było tam zamówić próbkę podpasek Always Ultra. I ja zamówiłam ją. Myślałam że przyślą 2-3 podpaski a tu niespodzianka. Cała paczka podpasek (10szt) nowych Always Ultra pomarańczowych. Naprawdę miła niespodzianka. Nie spodziewałam się aż takiej ilości.



Oczywiście jak dostanę okres przetestuje je i napiszę o nich. Jak narazie mogę powiedzieć że są cieniuteńkie i pachną jakimiś perfumami. 
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za każde odwiedziny mojego bloga ;) Buziaczki ;*






NEWS
1. Rekomenduj.to - dostałam się do kampanii Le Petit Marseillais. W przyszłym tygodniu mają rozsyłać paczki. Oczywiście wszystko napiszę jak tylko paczkę dostane.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz