środa, 6 sierpnia 2014

Le Petit Marseillais Migdałowe Mleczko - Rekomenduj.to #AmbasadorkaLPM

Dzisiaj mam chwilkę czasu więc chcę opisać drugi produkt od rekomenduj.to w ramach kampanii Le Petit Marseillais.


Opis producenta:
MLECZKO Słodkie Migdaly
Odkryj sekret urody kobiet z obszaru Śródziemnego.
By spełnić potrzeby bardzo suchej skory, Le Petit Marseillais stworzył idealna kompozycje - połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa: cudowne maslo Shea, które odżywia i optymalnie nawilża, niezwykly olejek arganowy, magicznie wygładzający skore, oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały.
Dzięki lekkiej konsystęcji mleczko nawilżające Le Petit Marseillais w jednej chwili wnika w głąb skóry, spełniając jej potrzeby i zapewniając komfort.
Twoja skora relaksuje się - jest miękka, nawilżona i cudownie pachnąca.

Skład:
Aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, paraffinum liquidum, PEG-6 stearate, dimethicone, octyldodecyl myristate, cetearyl alcohol, butyrospermum parkii butter, argania spinosa kernel oli, prunus amygdalus dulcis oli, glyceryl stearate, cera microcristallina, paraffin, ceteth-20, steareth-20, polysorbate 85, acrylates/acrylamide copolymer, carbomer, methylparaben, DMDM hydantoin, ethylparaben, parfum


Moja opinia:
Mleczko jak każde mleczko ma dość rzadką konsystęcję. I dla mnie to troszkę minusik nie lubię jak coś biorę na rękę a to ucieka mi przez palce. Ale wiadomo każde mleczko tak ma =). Mimo wszystko mleczko bardzo szybko się wchłania i efekt nawilżenia bardzo długo się utrzymuje. Kolejny plusik za zapach, który jest cudny, słodki. Niestety nie utrzymuje się aż tak długo jak w balsamach PlayBoy. Efekt zapachu utrzymuje się tak do 4-5 godzin. Tak przy najmniej jest u mnie. Mleczko dedykowane jest do osób z bardzo suchą skórą. Zawiera aż 3 składniki które bardzo mocno nawilżają: Masło Shea, Słodki Migdał oraz Olejek Arganowy. I rzeczywiście bardzo mocno nawilża skórę. Ja niestety jest posiadaczką suchej skóry, która się łuszczy wręcz. Szczególnie na przedramionach i stopach  nieraz także na łydkach. A to mleczko LPM bardzo dobrze sobie z tym problemem poradziło. Więc działa tak jak producent zapewnia. Mleczko zapakowane jest w butle z dozownikiem. Mi się to nie za bardzo podoba. Jest  ok dopóki mleczka jest dużo, ale gdy zostaje resztka to już nie ma jak jej wydobyć. Nie można postawić opakowania do góry nogami aby zleciało do końca.

Moja ocena: mimo wszystko daje 5+ za efekt super nawilżenia =)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz