poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Le Petit Marseillais Kwiat Pomaranczy - Rekomenduj.to #AmbasadorkaLPM

Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy -Żel pod prysznic


Informacje z opakowania:
Pomysł o słodkim zapachu białych kwiatów pomarańczy, o ich wyjątkowym aromacie, który unosi się w wiosennych promieniach śródziemnomorskiego słońca. To kwiaty pomarańczy tworzą zniewalający bukiet zapachowy Le Petit Marseillais, tak wymarzony dla Twojej skóry.
Wyjątkowa lekkość - formuła, o jakiej śni Twoja skóra
Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy delikatnie oczyszcza Twoja skore, zaspokajającą jej potrzeby. Delikatna, łatwa do spłukania piana pielęgnuje ją kwiatowym zapachem. Twoja skóra cieszy się harmonia - jest miękka, nawilżona i odżywiona!

Skład:
Aqua, sodium, laureth sulfate, glycerin, cocamidopropyl, betaine, helianthus annuus, seed oil, citrus aurantium dulcis flower extrct, cinnamic acid, levulinic acid, sodium levulinate, sucrose cocoate, polyglyceryl-3 diisostearate, gliceryl  stearate, gliceryl caprylate, lecithin, polysorbate 20, cocoamphodiacetate, ceteareth-60 myristyl glycol, sodium lauryl sulfate, styrene/acrylates copolymer, polyguaternium-7, xanthan gum, sodium chloride, sodium glycolate, disodium EDTA, sodium phytate, citric acid, tocopherol, potassium sorbate, sodium benzoate, parfum, hexyl cinnamal, limonene, linalool. Paraben free.



Moja opinia:
Żel pod prysznic LPM dostałam w ramach akcji testowania od rekomenduj.to. Wcześniej już wspominałam o tej akcji. Dzisiaj przyszedł dzień w którym chcę Wam przedstawić swoje wrażenia dotyczące tego żelu pod prysznic. Już wcześniej wspominałam, że zapach Kwiat Pomarańczy nie bardzo przypadł mi do gustu w sumie to nadal podtrzymuję, chociaż po dłuższym stosowaniu już się po prostu przyzwyczajiłam do niego. 
Jeśli chodzi o konsystencje to jest wg mnie naprawdę rzadka w porównaniu do żeli pod prysznic które do tej pory używałam. Ale to nie jest żadna wada.
Mimo rzadszej konsystencji żel bardzo mocno się pieni i jest wydajny. Piana jest aksamitna i pachnąca. A teraz przyszedł moment na opisanie działania. Więc żel  podczas mycia nawilża skórę, widzę to po moich przedramionach i stopach. Po około tygodniu stosowania żelu LPM skóra na stopach i przedramionach przestałą się łuszczyć. Więc efekty są bardzo szybko widoczne. Jeszcze tylko wspomnę o opakowaniu. Jest ono zrobione z grubego plastiku, w kształcie prostokątu. I to kolejny plus tego produktu. Jak jest końcówka żelu można bez obaw postawić na zamknięciu i nie wywróci się.

Moja ocena: 6/6
PRODUKT GODNY POLECENIA =)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz