wtorek, 26 sierpnia 2014

Ciasteczka - Biedronka

Pierwszy raz się dostać do testów organizowanych przez Biedronkę. I to chyba najsmaczniejsza kampania w jakiej brałam udział. Testowałam nowe smaki ciasteczek z Biedroneczki. Aż 5 różnych rodzajów ciastek było do skosztowania.




Smaki ciasteczek:1. Ciastka kakaowe z kawałkami gorzkiej i mlecznej czekolady2. Ciastka z kawałkami mlecznej czekolady i orzechami nerkowca3. Herbatniki maślane z kawałkami mlecznej czekolady4. Paluszki w mlecznej czekoladzie5. Ciastka z białą czekolada i mlecznym kremem

I jeśli chodzi o mój wybór ja bym wybrała "1" czyli ciastka kakaowe z kawałkami gorzkiej i mlecznej czekolady. A powód jest prosty nie są super słodkie takie w sam raz. Mają mocno czekoladowy smak i są super kruche. Normalnie pychota.


Moja 4 letnia córeczka wybrała dwa rodzaje: 4. Paluszki w mlecznej czekoladzie i 5. Ciastka z białą czekolada i mlecznym kremem. Wg mnie te ciasteczka które wybrała najmłodsza z jury są za słodkie Ale dzieci kochają takie rzeczy =)

Mój mąż wybrał natomiast 2. Ciastka z kawałkami mlecznej czekolady i orzechami nerkowca i 5. Ciastka z białą czekolada i mlecznym kremem. 


Nikt z nas nie wybrał herbatników maślanych z kawałkami mlecznej czekolady. Ale nie chodzi tutaj że są niedobre. Po prostu herbatniki to takie proste ciastka takie normalne, ale i tak były bardzo smaczne :D


Ogólnie widać że mimo tylko trzech osób w jury decyzja nie została podjęta, bo i tak każdy wybrał coś innego. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz