czwartek, 21 sierpnia 2014

TaoTao sos słodko-pikantny - TestMeToo

Wraz z 999 innymi wybranymi testowałam sos firmy TaoTao o smaku CHILI słodko-pikantne. Przyznam się że byłam sceptycznie nastawiona do tego sosu. Kojarzył mi się z chińskim jedzeniem za którym nie bardzo przepadam :). Ale o tym za chwilkę.





Skład:
cukier(41%), czerwona papryka chili(21%), ocet, woda, czosnek, sól, modyfikowana skrobia z tapionki.












Moja opinia:
Sos ma niepozorny wygląd, nie przyciąga uwagi. Ale sak ma znakomity. Na samym początku jak go dostałam myślałam, że będzie to bardzo pikantny sosik. Wiadomo w końcu sam napis chili mówi że będzie ostro. A tutaj niespodzianka sos wcale nie jest jakiś mega strasznie ostry. W smaku można wyczuć tą ostrość ale bardzo delikatną połączoną ze słodkim cukrem. Ogólnie sos ma konsystęcję rzadkiego miodu z drobnymi kawałeczkami czerwonego chili. Więc jest trochę za rzadki po prostu spływa z kanapki... Sos naprawdę ma wspaniały smak. Pasuje do kanapek do kurczaka czy szaszłyków i pewnie do wielu innych rzeczy. Sos jest zapakowany w szklaną buteleczkę o pojemności 175ml. I to jest minus. Nie lubię szklanych opakowań. Sosu nie da się wycisnąć. Trzeba czekać aż sam zleci na kanapkę.... Trochę to irytujące jest.
Jeśli chodzi o cenę sosu Chili słodko-pikantne to w Real'u kosztuję około 6,3o pln. Cena nie jest jakaś wygórowana więc spokojnie można sobie pozwolić od czasu do czasu na ten produkcik.




Moja ocena:  4 (dwa minusy: opakowanie i konsystęcja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz