czwartek, 4 grudnia 2014

Kampania Blend-a-med Pro expert - Grono Ambasadorów

To już Koniec bardzo fajnej kampanii nowej pasy do zębów Blend-a-med, którą miałam przyjemność przetestować wraz ze swoimi znajomymi dzięki GronieAmbasadorów.




Sama kampania była naprawdę bardzo przyjemna. Bardzo łatwo można było rozpocząć rozmowę o tym produkcie.



Ja osobiście zostałam fanką tej pasy.Zęby z dnia na dzień robią się bielsze. Świeży oddech utrzymuje się długo, no i sam efekt czystych zębów tak samo. U mnie pasta nie spowodowała krwawienia z dziąseł co mi bardzo często się zdarza. Czyli pastę ProExpert można zaliczyć do delikatnych. Wariant pasty jaki był do testowania to mocna mięta. Dla mnie idealna.
Chociaż bardzo duża część  moich rozmówców właśnie na tą cechę pasty narzekało. Według dużej części osób z którymi rozmawiałam pasta jest za bardzo miętowa i że szczypie, piecze w język. Ale to już indywidualne odczucie, tak samo jak z zapachem perfum jednym odpowiada a innym nie. 




Ja jestem gotowa POLECIĆ pastę Blend-a-med ProExpert Kompleksowa ochrona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz