piątek, 6 czerwca 2014

Ajax Floral Fiesta - Testuje


Witam

Dzisiaj chcę Wam przedstawić mój ostatni nabytek tj płyn do mycia podłóg Ajax Floral Fiesta o zapachu Tulipana&Liczi.




Informacje od producenta:
Odkryj różnicę w Ajax Floral Fiesta Tulipan i Liczi: Świeży zapach, aż do następnego dnia. Czyści dogłębnie pozostawiając lśniące powierzchnie bez spłukiwania.

Cena: ok 5,5pln za butelke1L

Moja opinia:
Bardzo ładnie myje różnego typu podłogi. Ja u siebie mam panele i kafelki. I naprawdę fajnie domywa wszystko nawet zaschnięte i tłuste zabrudzenia. A na panelach nie zostawia smug. Poza tymi zaletami jest jeszcze jedna dodatkowa... ZAPACH. Tulipan&Liczi pachną nieziemsko, egzotycznie i odświeżająco. A ten zapach pokochałam. Utrzymuje się dość długo. I naprawdę można się od niego uzależnić.

Moja ocena:
1. Właściwości: 5/5
2.Zapach: 5/5
3. Cena: 5/5


Ocena ogólna: 6 rewelacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz