poniedziałek, 26 maja 2014

Kampania Tesco - TalkMarketing

Witam
Tak jak już wcześniej pisałam udało mi się odebrać wszystkie 17 produkty w kampanii. Dzisiaj oceniam to co testowałam. W skali od 1 do 6. Oczywiście im więcej punktów tym produkt lepszy.


1. Sałata Florencka
Mi się trafiła niezbyt świeża. Była lekko zwiędnięta. Osobiście takie rzeczy wolę kupować w warzywniaku.
Moja ocena 2.


2.  Sok Mango i Marakuja
Sok przepyszny. Bardzo smakował mi mojej córce. Tylko cena jest duża. Poza tym naprawdę owocowy smak. Sok bardzo gęsty.
Moja ocena 5

3. Jabłka Jonaprince
Jabłka idealne. Twarde, soczyste, słodkie i pachnące.
Moja ocena 6

4. Awokado Hass
Pierwszy raz jadłam awokado. I powiem szczerze że nie przypadło mi do gustu. Poza tym pestka w środku już kiełkowała.He he. Po awokado została mi roślinka.
Moja ocena 4

5. Rurki waflowe
Nie są super słodkie tylko takie w sam raz. Ale jak dla mnie za bardzo się kruszą. I cena za duża.
Moja ocena 4

6. Ziemniaki Agata
Ładny kształt, umyte. I przede wszystkim szybko się gotują W smaku normalne bez rewelacji. Jak to ziemniaki.
Moja ocena 5

7. Olej rzepakowy
Do Kujawskiego mu brakuje. Ale w porównaniu do tańszych marek jest taki sam.
Moja ocena 5

 

8. Papryka słodka mielona
Po prostu przyprawa.
Moja ocena 5

9. Pieprz czarny ziarnisty
Poza tym że to przyprawa, to bardzo aromatyczny.
Moja ocena 5

10. Zioła prowansalskie 
Bardzo aromatyczne. Prawie takie jak z Kamisa.
Moja ocena 5+

11. Musztarda Starofrancuska
Mojemu facetowi smakowała bardzo. Ale ja wyczuwałam w niej alkohol. i rzeczywiście w składzie jest wino białe.
Moja ocena 5

12. Kiełbaski bratwurst
Dobre w smaku ziołowe. Ale naprawdę dobre.
Moja ocena 6

13. Bułka wiejska ciemna
Naprawdę pyszna i aż dziwne bardzo ciężko ją było zdobyć. Chrupiąca skórka i mięciutka w środku.
Moja ocena 6

14. Herbata czarna
Nic nad zwyczajnego wg mnie. Tylko cena wygórowana.
Moja ocena 2

 15. Chrupki orzechowe
Pyszna przekąska za niską cenę
Moja ocena 6

16. Migdały w czekoladzie
Bardzo smaczne. Oblane grubą warstwą czekolady. Białe i czarne.
Moja ocena 5

17. Płyn uniwersalny
Bardzo ładnie pachnie.
Moja ocena 5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz